+370 6888 4884

Naudinga informacija

Dirbant užsienyje

Kaip gauti būsto paskolą (LR piliečiui) dirbant užsienyje

 

        Užsienyje dirbantiems Lietuvos piliečiams bankai turi truputį daugiau reikalavimų nei gyvenantiems ir dirbantiems Lietuvoje. Bankai, įvertindami kredito suteikimo riziką migrantams, taiko truputį didesnę banko maržą, mažina paskolos ir užstato santykį, kai kuriais atvejais, reikalauja papildomų užtikrinimo priemonių (papildomo nekilnojamojo turto Lietuvoje įkeitimo, laiduotojo arba bendraskolio, dirbančio Lietuvoje).
 

Banke pateikiant paskolos paraišką Jums reikės turėti šiuos dokumentus:

 

·          asmens tapatybę liudijančius ir galiojančius dokumentus;

·         darbo sutarties kopiją ir/ar darbdavio patvirtinimą apie užimamas pareigas ir nustatytą darbo užmokestį;

·         algalapius už paskutinius 12-24 mėn.;

·         banko sąskaitų, į kurias pervedamas darbo užmokestis ar kitų pajamų, išrašą, patvirtintą banko darbuotojo parašu ir anspaudu už laikotarpį, ne trumpesnį kaip 12 mėnesių (jei dirbate trumpesnį laikotarpį, tai pateikite to laikotarpio pažymą);

·        metinę pajamų mokesčių deklaraciją;

·        jei patys neketinate vykti į Lietuvą tvarkyti būsto įsigijimo dokumentų, tuomet taip pat reikės pateikti notaro (ar ambasados/ konsulinės įstaigos) patvirtintą įgaliojimą Lietuvoje gyvenančiam asmeniui, kuriam patikėsite tvarkyti kredito ir būsto pirkimo dokumentus. Įgaliojimas turės būti išverstas į lietuvių kalbą.

 

Jei turite sutuoktinį, jam taip pat reikės pateikti analogiškus dokumentus.

 

Bankai dažnai reikalauja, kad visi dokumentai, iki kredito sutarties pasirašymo, turi būti išversti į lietuvių kalbą ir patvirtinti vertimų biuro (jeigu šis turi tokią teisę, jei ne – tvirtina Notaras).
Jei ruošiatės imti būsto paskolą ir pasirašyti kredito sutartį su banku, turėsite pateikti dokumentų originalus (kopijų užtenka priimant banko sprendimą dėl paskolos suteikimo).